Klachtenprocedure

Klachtenprocedure EHBO-koffer.nl

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@ehbo-koffer.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wat klanten over EHBO-koffer.nl zeggen:

Claudia De Koning

Eenvoudige maar heel duidelijke webshop. Snelle levering! EHBO koffer ziet er top uit! De andere producten waren netjes verpakt. EHBO-koffer.nl is zeker aan te raden!

Remy Paulus

Een goed product en zeer correcte service en een super snelle levering. Wat wil je nog meer? Wij zijn enthousiast over dit bedrijf.