Klantenservice

Heeft u na het bezoeken van onze website nog vragen? Op deze pagina vindt u alle veelgestelde vragen over bestellen, betaling, levering en verzending, en retourneren & garantie. Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op via klantenservice@ehbo-koffer.nl of via +31 (0) 85-401 9364 (op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur bereikbaar).

    1: Top 5 meest gestelde vragen

    • 1. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

    Indien u wilt weten wanneer uw bestelling wordt geleverd, dan geldt altijd: Vóór 15:00 uur besteld op een werkdag, is de volgende werkdag bezorgd. In de weekenden wordt niet bezorgd. Heeft u vóór 15.00 besteld? Dan ontvangt dezelfde dag rond 21:30 uur een Track & Trace email waarmee u uw bestelling kunt volgen. Indien u ná 15.00 heeft besteld, ontvangt u deze mail de eerstvolgende werkdag rond 21:30 uur.

    • 2. Hoe lang duurt de levering van mijn pakket?

    Indien u op een werkdag voor 15:00 uur bestelt, dan krijgt u de volgende werkdag uw bestelling opgestuurd. In het weekend wordt er niet bezorgd. Wij maken gebruik van bezorgdienst DHL. Alle producten op EHBO-koffer.nl hebben wij over het algemeen voldoende in voorraad. Voor België gelden dezelfde bezorgvoorwaarden. Voor informatie over de levering van uw bestelling verwijzen wij u naar de Track & Trace mail die u heeft ontvangen. Hieronder vindt u ons leverschema:

    • 3. Ik wil graag mijn bestelling retourneren

    Let op: Neem voor retourneren altijd eerst contact op met klantenservice@ehbo-koffer.nl. Wij sturen u de retourinstructies door per mail.

    Mocht u uw bestelling willen retourneren dan kan dat binnen 30 dagen na ontvangst. Belangrijk: u kunt uw bestelling niet terugsturen naar ons kantoor. Ons logistiek centrum zit in Brabant, neem hiervoor eerst contact met ons op voor het retourneren. Vermeld in uw mail welke producten u wenst te retourneren, en waarom. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening, tenzij de ‘fout’ aan onze kant ligt. In dat geval crediteren wij uiteraard de verzendkosten.

    • 4. Ik heb een verkeerd of onvolledig adres opgegeven. Hoe kan ik dit wijzigen?

    We proberen alle binnengekomen orders dezelfde dag nog te verzenden. Alleen als het pakket nog niet verzonden is dan kunnen wij dit nog aanpassen. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact op met klantenservice@ehbo-koffer.nl.

    • 5. Ik wil graag een offerte aanvragen

    U kunt bij ons terecht voor 1 doosje pleisters, maar ook voor de hele EHBO-voorziening voor uw organisatie. Wij leveren aan grote scholen, gemeenten, universiteiten, multinationals etc. Indien u een offerte wilt voor meer dan 5 EHBO koffers, dan kunt u deze indienen via ons contactformulier of via klantenservice@ehbo-koffer.nl. Wij stellen geen offertes op voor verbandmiddelen.

    2: Bestellen

    • Hoe kan ik bestellen?

    Bestellen is zeer eenvoudig:

    1. Door de producten toe te voegen aan uw winkelwagentje en vervolgens af te rekenen in de webshop.
    2. Door een e-mail te sturen naar klantenservice@ehbo-koffer.nl met de gewenste producten en het factuur-en afleveradres. Wij verwerken uw bestelling en sturen u een digitale factuur.
    3. Door te bellen naar +31 (0) 85-401 9364 (op werkdagen bereikbaar tussen 09:00 en 17:30 uur). Wij verwerken uw bestelling en sturen u een digitale factuur.
    • Is mijn bestelling gelukt?

    Indien u een orderbevestiging heeft ontvangen, is de bestelling gelukt. Uw orderbevestiging wordt gestuurd naar het e-mailadres dat u heeft ingevuld bij het plaatsen van de bestelling. Heeft u geen bevestiging ontvangen? Soms kan het voorkomen dat onze e-mails in de spambox belanden. Check daarom altijd eerst even of de bevestigingsmail daar in zit. Zo niet, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen via mail of telefoon.

    • Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Indien u uw bestelling voor 15:00 uur heeft geplaatst, proberen we alle binnengekomen orders dezelfde dag nog te verzenden. Alleen als uw pakket nog niet verzonden is dan kunnen wij dit nog wijzigen. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact met ons op.

    Wilt u één of meerdere artikelen uit uw bestelling annuleren? Indien het pakket al verzonden is, kunt u het product ruilen door deze naar ons retour te sturen. Vanaf het moment dat het product arriveert heeft u 30 dagen de tijd om het product te ruilen.

    Let op: alle producten dienen in dezelfde staat worden teruggestuurd als waarin u ze ontvangen hebt. In het geval u een product wilt ruilen komen de retourkosten voor eigen rekening. Neem voor het retourneren altijd eerst contact met ons op.

    • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

    Als uw pakket nog niet verzonden is dan kunnen wij deze nog vóór verzending annuleren. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact met de klantenservice op. Indien het pakket al verzonden is, dan treedt onze normale retourprocedure in werking.

    • Is het nodig om te registreren?

    Nee, wij willen het onze klanten zo gemakkelijk mogelijk maken. Daarom is het niet nodig om te registreren voordat u een aankoop doet. U kunt wel tijdens het bestellen een account aanmaken waardoor u later uw bestellingen kunt inzien.

    3: Betaling

    • Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    U kunt betalen via factuur (achteraf), met iDEAL, PayPal of via Creditcard. Belgische klanten kunnen ook met Bancontact of Mister Cash betalen. Selecteer de gewenste betaalmethode tijdens het afrekenen van uw winkelmandje.
    Als u op rekening of per factuur wilt kopen, dan kunt u gewoon bestellen. Wij versturen de bestelling direct en u betaalt de factuur achteraf, binnen 30 dagen.

    • Is BTW inbegrepen in de prijs?

    Nee, aangezien we voornamelijk aan bedrijven en organisaties leveren, hebben we de BTW niet verwerkt in de prijs. U ziet tijdens het afrekenen wat het BTW bedrag is. Voor zakelijke Belgische klanten wordt geen BTW berekend indien wij beschikken over een geldig BTW nummer.

    4: Levering en verzending

    • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Indien u op een werkdag voor 15:00 uur besteld, dan krijgt u de volgende werkdag uw bestelling opgestuurd. In het weekend wordt er niet bezorgd. Wij maken gebruik van bezorgdienst DHL. Alle producten op EHBO-koffer.nl hebben wij over het algemeen voldoende in voorraad. Voor België gelden dezelfde bezorgvoorwaarden.

    • Wat zijn de verzendkosten?

    Wij zijn er trots op dat we zeer gunstige verzendkosten hebben. Op EHBO-koffer.nl gelden de volgende verzendkosten:

    – Gratis verzending voor bestellingen boven € 50,-
    – Slechts € 4,95 voor bestellingen onder € 50,- (NL & BE)
    – Alle op deze website vermelde prijzen zijn exclusief BTW. Bijna al het EHBO-materiaal is 6% BTW. De BTW wordt tijdens het afrekenen bijgevoegd.

    • Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

    Wij werken samen met DHL, die uw bestelling zorgvuldig afhandelt. Voor informatie over bezorging verwijzen wij u naar de Track & Trace email die u heeft ontvangen. Het is niet mogelijk om een bezorgtijd af te spreken.

    • Op welk tijdstip wordt mijn bestelling geleverd?

    Helaas kunnen wij niet inzien wanneer DHL uw bestelling precies zal leveren. Voor informatie over de levering van uw bestelling raden wij u aan de Track & Trace code die u heeft ontvangen via mail te openen. Onze klantenservice heeft geen extra informatie dan de gegevens die hier in staan.

    • Ik heb een verkeerd of onvolledig adres opgegeven. Hoe kan ik dit wijzigen?

    We proberen alle binnengekomen orders dezelfde dag nog te verzenden. Alleen als het pakket nog niet verzonden is dan kunnen wij dit nog aanpassen. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact op met klantenservice@ehbo-koffer.nl.

    • Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

    Nadat u uw order heeft geplaatst ontvangt u om 21:30 uur een Track & Trace e-mail.Heeft u voor 15.00 besteld? U ontvangt dezelfde dag om 21:30 uur een Track & Trace email waarmee u uw bestelling kunt volgen. Indien u na 15.00 heeft besteld, ontvangt u deze mail de eerstvolgende werkdag om 21:30. Dit is een aparte e-mail van DHL die u ontvangt zodra uw pakketje is aangekomen in het sorteercentrum van DHL. In dit mailtje staat een link waarmee u de status van het pakketje kunt volgen totdat deze bezorgd is.

    Heeft u geen Track & Trace e-mail ontvangen? Controleer dan eerst of u een orderbevestiging heeft ontvangen na het plaatsen van de order. Deze ook niet ontvangen? Dan is uw order waarschijnlijk niet goed doorgekomen en adviseren we u contact op te nemen met klantenservice@ehbo-koffer.nl.

    Is de order wel geplaatst maar heeft u geen orderbevestiging of track & trace e-mail ontvangen? Soms kan het voorkomen dat e-mails in de spambox belanden. Check daarom altijd eerst even of de bevestigingsmail of Track & Trace e-mail die u mist daarin zit. Heeft u bovenstaande stappen gevolgd maar nog steeds niet het gewenste antwoord gekregen? Dan adviseren we u om even contact met ons op te nemen.

    5: Retourneren & Garantie

    LET OP: u kunt uw bestelling niet terugsturen naar ons kantoor op de Weteringschans in Amsterdam. Ons logistiek centrum zit in Brabant. Indien u wilt retourneren, stuur ons dan een e-mail en dan krijgt u de retourcode en het retouradres. 

    • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

    U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na melding van annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. 

    Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@ehbo-koffer.nl. Wij zullen vervolgens instructies omtrent het retourneren toezenden.

    • Hoe is zijn het crediteren en de verzendkosten geregeld?

    U krijgt het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.Het verschuldigde orderbedrag wordt binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour teruggestort mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Enkel de kosten voor retour van u naar de ons logistiek centrum zijn voor eigen rekening, tenzij EHBO-koffer.nl een fout heeft gemaakt. In het laatste geval zullen wij de verzendkosten vergoeden. 

    • Mijn bestelling is onvolledig, wat nu?

    Wij van EHBO-koffer.nl streven ernaar de hoogste service te leveren. Mocht uw bestelling toch onvolledig zijn, krijgt u het ontbrekende product nagestuurd. Neem hiervoor contact op met de klantenservice via klantenservice@ehbo-koffer.nl.

    • Er zit een productiefout in mijn bestelling, wat nu?

    Wij van EHBO-koffer.nl streven ernaar de hoogste kwaliteit en service te leveren. Mocht een product toch onverhoopt niet in orde zijn door een productiefout, neem dan contact op met de klantenservice. Indien u een foto van de fout opstuurt naar klantenservice@ehbo-koffer.nl, dan krijgt u van ons een nieuw product opgestuurd.

    6: Contact opnemen

    • Klantenservice

    Zijn uw vragen over uw bestelling niet beantwoord door bovenstaande uitleg? We helpen u graag! Neem contact op met de klantenservice via klantenservice@ehbo-koffer.nl of bel naar +31 (0) 85-401 9364. Openingstijden klantenservice: maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.30 uur (CET).

    • Sponsoraanvragen

    Bent u op zoek naar een sponsor voor uw vereniging, stichting of organisatie? Van tijd tot tijd is er bij ons mogelijkheid om u te laten sponsoren. Deze sponsoring kan in natura zijn of in de vorm van shoptegoed in onze webshop. Voor meer informatie verwijzen wij u naar onze sponsoring pagina.

    • Contactinformatie

    Let op: Dit is geen bezoek- of retouradres. Wij versturen vanuit ons magazijn in Noord-Brabant. Neem voor het retourneren altijd eerst contact met ons op.

    EHBO-koffer.nl
    Weteringschans 165
    1017 XD Amsterdam
    085-401 9364

    Rekening nr. – NL42ABNA 0614299543 t.a.v. EHBO-koffer.nl
    BIC code – ABNANL2A

    Algemeen – info@ehbo-koffer.nl
    Klantenservice – klantenservice@ehbo-koffer.nl
    BTW NL1456.84.714.B01

    Wat klanten over EHBO-koffer.nl zeggen:

    Margriet van Dijk

    snelle levering voor een goede volledige EHBO koffer met daarbij ook een nuttige ring met info hoe te handelen in EHBO situaties.

    Michael Numan

    Prima info op de site. Bestelling was de volgende dag al binnen en netjes verpakt. Inhoud EHBO tas is volledig en materiaal dat voorlopig nog 4 jaar aan de houdbaarheid voldoet. Zeer tevreden over de service EHBO-koffer.nl is zeker aan te raden.