Klantenservice
Heeft u na het bezoeken van onze website nog vragen? Op deze pagina vindt u alle veelgestelde vragen over bestellen, betaling, levering en verzending, en retourneren & garantie. Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op via klantenservice@ehbo-koffer.be of via +31 (0) 85-401 9364 (op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur bereikbaar).
WhatsApp ons!
1: Top 5 meest gestelde vragen
1. Ik heb een vraag over de levering van mijn bestelling.
+-Vóór 15:00 uur besteld op een werkdag, is de volgende werkdag bezorgd, in de weekenden wordt niet bezorgd op zakelijke adressen. Indien u vóór 15.00 besteld ontvangt u dezelfde dag rond 21:30 uur een Track & Trace mail waarmee u uw bestelling kunt volgen. Indien u ná 15.00 heeft besteld, ontvangt u deze mail de eerstvolgende werkdag.
2. Is het mogelijk om per factuur te betalen?
+-Bedrijven kunnen eenvoudig per factuur bij ons bestellen. Wanneer u de bedrijfsnaam invult, krijgt u automatisch de optie om per factuur te betalen. Wij verzenden de bestelling direct, u betaalt de factuur achteraf (binnen 30 dagen).
2: Bestellen
1. Hoe kan ik bestellen?
+-Bestellen is zeer eenvoudig:
- Door de producten toe te voegen aan uw winkelwagentje en vervolgens af te rekenen in de webshop. Bedrijven kunnen altijd bestellen op factuur en achteraf betalen.
- Door een e-mail te sturen naar klantenservice@ehbo-koffer.be met de gewenste producten en het factuur-en afleveradres. Wij verwerken uw bestelling en sturen u een digitale factuur.
- Door te bellen naar +31 (0) 85-401 9364 (op werkdagen bereikbaar tussen 09:00 en 17:30 uur). Wij verwerken uw bestelling en sturen u een digitale factuur.
3: Betaling
1. Welke betaalmogelijkheden zijn er?
+-U kunt betalen via factuur (achteraf), met iDEAL, PayPal of via Creditcard. Belgische klanten kunnen ook met Bancontact of Mister Cash betalen. Selecteer de gewenste betaalmethode tijdens het afrekenen van uw winkelmandje.
Als u als bedrijf of vereniging op rekening of per factuur wilt kopen, dan kunt u gewoon uw bestelling plaatsen en kiezen voor 'betalen via factuur'. Wij versturen de bestelling direct en u betaalt de factuur na ontvangst van de bestelling, binnen 30 dagen.
2. Is het mogelijk om per factuur te betalen?
+-Bedrijven of verenigingen kunnen eenvoudig per factuur bij ons bestellen. Wanneer u de bedrijfsnaam invult, krijgt u automatisch de optie om per factuur te betalen. Wij verzenden de bestelling direct, u kunt de factuur achteraf (binnen 30 dagen) voldoen.
3. Ik ben mijn factuur kwijt?
+-U vindt uw factuur altijd in de bijlage van uw bevestigingsmail. Mocht u een account hebben aangemaakt, vindt u uw factuur ook in uw 'Mijn account' omgeving.
4: Levering en verzending
1. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
+-Indien u op een werkdag voor 15:00 uur besteld, dan krijgt u de volgende werkdag uw bestelling opgestuurd. In het weekend wordt er niet bezorgd. Wij maken gebruik van bezorgdienst DHL. Alle producten op EHBO-koffer.nl hebben wij over het algemeen voldoende in voorraad. Voor België gelden dezelfde bezorgvoorwaarden. Hieronder vindt u ons leverschema:

2. Hoe lang duurt de levering van mijn pakket?
+-Indien u op een
werkdag vóór 15:00 uur bestelt, dan krijgt u de volgende werkdag uw bestelling opgestuurd. In het weekend wordt er alleen bezorgd op particuliere adressen, bij bedrijven wordt er in het weekend niet bezorgd.
Wij maken gebruik van bezorgdienst DHL. Alle producten op EHBO-koffer.nl hebben wij over het algemeen voldoende in voorraad. Voor België gelden dezelfde bezorgvoorwaarden. Voor informatie over de levering van uw bestelling verwijzen wij u naar de Track & Trace mail die u heeft ontvangen.
Hieronder vindt u ons
leverschema:

3. Ik wil mijn bestelling retourneren.
+-Let op: Neem voor retourneren altijd
eerst contact op met
klantenservice@ehbo-koffer.be. Wij sturen u de retourinstructies door per mail. Mocht u uw bestelling willen retourneren dan kan dat binnen 15 dagen na ontvangst.
Belangrijk: u kunt uw bestelling
niet terugsturen naar ons kantoor. Ons logistiek centrum zit in Brabant,
neem hiervoor eerst contact met ons op voor het retourneren. Vermeld in uw mail welke producten u wenst te retourneren, en waarom. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening, tenzij de ‘fout’ aan onze kant ligt. In dat geval crediteren wij uiteraard de verzendkosten.
5. Wat zijn de verzendkosten?
+-Op EHBO-koffer.nl gelden de volgende verzendkosten:
– Gratis verzending voor bestellingen boven € 50,-
– Slechts € 4,95 voor bestellingen onder € 50,- (NL & BE)
Let op: alle vermelde prijzen op onze website zijn exclusief BTW. Bijna al het EHBO-materiaal is 6% BTW. De BTW wordt tijdens het afrekenen toegevoegd. Voor Belgische klanten wordt geen BTW berekend indien het BTW-nummer wordt opgegeven in het afrekenproces.
6. Kan ik zelf een bezorgdag en/of vervoerder kiezen?
+-Het is helaas niet mogelijk om zelf een bezorgdag, bezorgtijd of vervoerder te kiezen.
Wij werken samen met DHL, die uw bestelling zorgvuldig afhandelt. Voor informatie over bezorging en bezorgtijd verwijzen wij u naar de Track & Trace email die u heeft ontvangen.
7. Op welk tijdstip wordt mijn bestelling geleverd?
+-Helaas kunnen wij niet inzien wanneer DHL uw bestelling precies zal leveren. Voor informatie over de levering van uw bestelling raden wij u aan de Track & Trace code die u heeft ontvangen via mail te openen. Onze klantenservice heeft geen extra informatie dan de gegevens die hier in staan.
8. Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
+-Nadat u uw order heeft geplaatst
ontvangt u de avond van verzending om 21:30 uur een Track & Trace e-mail. Heeft u op
werkdagen voor 15.00 besteld? U ontvangt dezelfde dag om 21:30 uur een
Track & Trace email waarmee u uw bestelling kunt volgen. Indien u na 15:00 uur heeft besteld, ontvangt u deze mail de eerstvolgende werkdag om 21:30 uur. In dit mailtje staat een link waarmee u de status van het pakketje kunt volgen totdat deze bezorgd is.
Heeft u geen Track & Trace e-mail ontvangen? Controleer dan eerst of u een orderbevestiging heeft ontvangen na het plaatsen van de order. Deze ook niet ontvangen? Dan is uw order waarschijnlijk niet goed doorgekomen en adviseren we u contact op te nemen met
klantenservice@ehbo-koffer.be.
Is de order wel geplaatst maar heeft u geen orderbevestiging of track & trace e-mail ontvangen? Soms kan het voorkomen dat e-mails in de spambox belanden. Check daarom altijd eerst even of de bevestigingsmail of Track & Trace e-mail die u mist daarin zit. Heeft u bovenstaande stappen gevolgd maar nog steeds niet het gewenste antwoord gekregen? Dan adviseren we u om even contact met ons op te nemen.
9. Verzenden jullie ook naar het buitenland?
+-Het is mogelijk om uw bestelling naar het buitenland te versturen. Mail voor een prijsindicatie van de bestelling en de verzendkosten uw gewenste bestelling en het land door naar
klantenservice@ehbo-koffer.be, wij zullen u dan een prijsindicatie opsturen.
Wij kunnen uw bestelling verder via onze website versturen naar Nederland en België. De verzendkosten bedragen:
- Gratis verzending voor bestellingen boven € 50
- Slechts € 4,95 voor bestellingen onder € 50,- (NL & BE)
5: Retourneren & Garantie
LET OP: u kunt uw bestelling niet terugsturen naar ons kantoor op de Weteringschans in Amsterdam. Ons logistiek centrum zit in Brabant. Indien u wilt retourneren, stuur ons dan een e-mail en dan krijgt u de retourcode en het retouradres.
1. Ik wil mijn bestelling retourneren.
+-Let op: Neem voor retourneren altijd
eerst contact op met
klantenservice@ehbo-koffer.be. Wij sturen u de retourinstructies door per mail. Mocht u uw bestelling willen retourneren dan kan dat binnen 15 dagen na ontvangst.
Belangrijk: u kunt uw bestelling
niet terugsturen naar ons kantoor. Ons logistiek centrum zit in Brabant,
neem hiervoor eerst contact met ons op voor het retourneren. Vermeld in uw mail welke producten u wenst te retourneren, en waarom. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening, tenzij de ‘fout’ aan onze kant ligt. In dat geval crediteren wij uiteraard de verzendkosten.
2. Wat zijn de kosten voor het retourneren?
+-Wanneer u besluit uw bestelling te retourneren, zijn de retourkosten voor uw eigen rekening. Wij vergoeden de kosten voor het retourneren wanneer de fout aan onze kant ligt.
Let op: retourneren kan binnen 15 dagen na ontvangst van de bestelling. Neem voor het retourneren altijd eerst contact met ons op via
klantenservice@ehbo-koffer.be.
6: Overige vragen
1. Doen jullie aan sponsoring?
+-Bent u op zoek naar een sponsor voor uw vereniging, stichting of organisatie? Van tijd tot tijd is er bij ons mogelijkheid om u te laten sponsoren. Deze sponsoring kan in natura zijn of in de vorm van shoptegoed in onze webshop. Wilt u een sponsor verzoek indienen? Dat kan eenvoudig via onze sponsoring pagina. 2. Wat is jullie contactinformatie?
+-E-mailadres –
klantenservice@ehbo-koffer.be. Telefoonnummer: (+31) 085-401 9364, op werkdagen bereikbaar tussen 09:00 en 17:30. Andere gegevens: Rekening nr. – NL42ABNA 0614299543 t.a.v. EHBO-koffer.nl.
BTW-nummer: NL 8589.73.054.
KvK: 72070412. Adres:
Let op:, dit is
geen bezoek- of retouradres. Wij versturen vanuit ons magazijn in Noord-Brabant. Neem voor het retourneren altijd eerst contact met ons op per e-mail. EHBO-koffer.nl, Weteringschans 165, 1017 XD Amsterdam.
4. Leveren jullie producten die niet in de webshop staan?
+-Op EHBO-koffer.nl vindt u een ruim assortiment EHBO-producten terug, zoals pleisters, verbandmiddelen en brandblussers. Kunt u een product niet vinden? Probeer dan eerst gebruik te maken van de zoekbalk in het midden van de pagina.
Staat uw product er nog steeds niet bij? Dan kunt u ons ook altijd een e-mail sturen via
klantenservice@ehbo-koffer.be, wij zoeken dit graag voor u uit.